Konsultacijos

Sausio 12 d.

Trys planetos Vandenio ženkle, tame tarpe ir Merkurijus – puikus laikas astrologijai, jos mokytis, ja užsiimti. Tačiau visumoje ir toliau tęsis sunkios dienos. Tai tarsi tiršti debesys virš civilizacijos. Ypač virš didžiųjų miestų. Bet pirmiausia negandos palies pačius didžiausius. Mes tokių net neturime. Bet jei aš gyvenčiau Jungtinėje Karalystėje, pagalvočiau apie grįžimą namo pamažiukais. Bijau, kad šių metų žiema bus buvus tik šiek tiek žiema palyginus su šių mete. Šiais metais pasaulio laukia daugybė grėsmių. Jupiteris parodys, kad jis toli gražu nėra geras berniukas. Ypač kai sudaro neigiamą aspektą su Uranu. Taip pat jei jau kuris laikas svarstėte ar neverta būtų apsigyventi kaime, dabar pats laikas šių planų imtis. Kaimas šiais metai gyvens geriau negu miestas.
Taip pat tai ne kokia diena bendravimui – kupina nesusipratimų ir nusišnekėjimų.

Tačiau tai neblogas laikas finansiškai, ypač jei rekia tvarkytis kažkokius formalumus, susijusius su galimomis išmokomis. Na tarkim siekiant ją gauti. Gal net galite gauti keletu eurų daugiau. Arba tiesiog gauti iš kažkur pinigų, kurie nėra susiję su darbo užmokesčiu. Pavyzdžiui, pagaliau gauti neįgalumo pensiją, kurios seniai siekėte. Tačiau tai „valstybinių pinigų“ laikas. Dabar tikrai neverta užsiimti rėmėjų paieškoms savo neaiškiam fondui ir apskritai prašinėti labdaros didingiems tikslams.

Mėnulis keliauja Ožiaragio ženklu. Tai ribojimų, sunkaus darbo laikas, kam rekomenduočiau dabar ir atsidėti. Tinkamas laikas tvarkyti savo darbo kabinetus. Na kas juos turite namuose….Taip pat užsiimti apleistomis „popierių“ krūvomis darbe, tvarkyti slaptus savartynus spintose, virtuvės spinteles, dokumentų stalčius. Jei laikote daržovių atsargas namuose, tarkim dar turite išlaikę paskutinius pomidorus iš praėjusio derliaus, dabar pats laikas jas patikrinti, išmesti gendančias daržoves ir t.t. Viena mano klientė sakė, kad pomidorus jis išlaiko maždaug pusmetį laikydama juos persijotuose pelenuose. Niekada nesu išbandžiusi šio metodo, nes neturiu kur apskritai neapdoroto derliaus laikyti. Bet kas žino ar nepravers patarimu pasinaudoti ateityje. O gal kas esate tai išbandę?
Merkurijus šiuo metu sąjungoje su Jupiteriu, tai išplečia jo veikimo ribas, pagal jas ir veikite. Tarp kitko, dėlei to išplėtimo šiuo metu ne vienas gali pajusti keistą žinojimą savyje. Kažką neaiškaus, tarsi kadaise jau girdėto. Kažką, ką galima paaiškinti jausmais, bet ne žodžiais. Tiesa, tai nebus labai pozityvus žinojimas, tai ateis kaip suvokimas, kad ankstesnis tikėjimas būsimu rojumi čia žemėje nėra visai jau teisingas. Kad kažkas su šia vieta negerai. Ir tai gali pakankamai stipriai vesti iš proto, skatins ieškoti naujos informacijos.

Ar žinojote, kad jūsų bendrai sveikatos būklei labai svarbi tinkama žarnyno veikla? Šiais laikais daugeliui ji sutrikusi kaip dietų, antibiotikų vartojimo rezultatas, streso, aplinkoje esančių toksinų pasekmė. Sveikam žarnynui labai svarbi yra mityba. Viskas taip paprasta ir jokių stebuklų čia nereikia. Jums reikia tiesiog valgyti sveikai, rinktis tinkamus produktus. Taigi, kokius produktus „mėgsta“ mūsų žarnynas? O jam patinka kaulų sultinys. Kaulų sultinys apskritai yra tiesiog stebuklingas maistas, juo nuo seno girdydavo sunkiausius ligonius, ypač pradedant sveikti. Jis gerai ne tik žarnynui, jis gerai ir turintiems streikuojantį skrandį, jis kupinas kolageno, todėl padeda išlaikyti jaunatvišką odą ir sveikus sąnarius, na ir tai geras imuniteto stiprintojas. Ledinė žiema pats geriausias laikas išsivirti karšto, sodraus sultinio.
Yra teigiama, kad žarnynas mėgsta kokosų aliejų. Aš pati kokosų aliejų vartoju tik išoriškai, bet yra teigiama, kad kokosų aliejus padeda skaidyti sočiasias rūgštis, išlaikyti energiją ir deginti riebalus. Na apie kokosų aliejų nuomonės skirtingos. Bet apskritai riebalai žmogaus organizmui yra reikalingi. Na ne margarinas, ir ne litrais.
Rauginti ar fermentuoti pieno produktai – kefyras, jogurtas ir pan. Tai natūralūs probiotikai, jie gerina virškinimą, tinka metant svorį. Tiesa, nemažai žmonių netoleruoja laktozės ar yra alergiški pieno baltymui. Todėl galima rinktis nebūtinai pieno produktus. Lygiai taip pat gerai veikia rauginti kopūstai, kimči, marinuoti ir rauginti agurkai. Bet jei galite vartoti pieno produktus, tai natūralus jogurtas nuostabus probiotikas.

Imbieras – padeda įsisavinti reikalingas medžiagas, kovoja su blogomis bakterijomis, sveika imunitetui.

Maisto produktai, kupini omega – 3 riebalų rūgščių. Jos padeda gerųjų bakterijų veiklai. Jų galima rasti laukinėje lašišoje, graikiškuose riešutuose, čia sėklose.

Nepamirškite šiais produktais papildyti savaitinio maisto krepšelio 🙂

Nuotraukoje jūs matote Jupiterį. Tai ryškiausia Jupiterio nuotrauka, kuri buvo padaryta iš žemės ir tai pavyko Gemini observatorijai Havajuose.

Eiti prie įrankių juostos