Konsultacijos

Lapkričio 18 d.

Aktyvaus bendravimo diena, o kadangi gyvas apribotas tai automatiškai daugiau bus bendraujama socialiniuose tinkluose ir tam visai neblogas laikas. Gal pats laikas parašyti primirštam draugui, pasveikinti su gimtadieniu ar pan. Nors visumoje tai geriausia susitelkti į savo šeimą ir soc. tinkluose kaboti, kuo mažiau. Na o jei vis tiek ten sėdėsite, rekomenduočiau susitelkti į tiesiog draugiškus santykius, nes meilei tai netinkamas laikas, ypač seksualiniams santykiams. Tokiu metu išauga grupinės seksualinės prievartos rizika. Tiesa, kai kuriems žmonėms toks laikas pasireikš kaip tik kur kas didesniu išrankumu. Pavyzdžiui, Šaulys gali suvokti, kad fizinė žmogaus išvaizda jam nieko nereiškia, jis ieško dvasingos sielos.
Tai neblogas laikas internetinei prekybai, todėl jei turite ką parduoti, kad ir kaip tingite, sukelkite į internetą. Na pavyzdžiui, nebeįdomius vaikui žaidimus ir pan. Darbo bus, tačiau dirbti tingėsis. Taip pat tai nelabai koks laikas teisiniams reikalams. Na nebent jūs nusikaltėlis, kuris gali sau leist „nusipirkti“ laisvę už brangiai. Tokiems tai seksis. Žodžiu, dabar korupcijos klestėjimo laikas.
Tokiu metu gali varginti šalčio jausmas. Taigi apsirenkite ryte šilčiau, o vakare rinkitės karštą dušą. Dabar nebe laikas pradėt grūdintis.

Neigiamas energija siūlau neutralizuoti užsiimant Kalėdinių dekoracijų gamyba, namų puošimu Kalėdoms. Net jei rankdarbiuose nieko nesugebate, galite sukurti šventinę atmosferą iš kelių eglutės šakelių bei eglės formos žvakučių, tam net nereikia didelių investicijų ir galima prasisukti labai pigiai. Tinka klausytis daugiau muzikos, ypač jei turite tokį senovinį prietaisą kaip patefonas. Dabar pats laikas jį išsitraukti namuose viešpatauti senoviniam muzikos garsui. Taip pat geras laikas piešti, o jei piešti nemokate, žiūrėti mielą animaciją. Na tarkim apie Bembį.

Norėčiau pastebėti, kad pereiname į ryškių, kitokių asmenybių etapą. Daugiau jums nebereikės atsiprašinėti, kad šviečiate pernelyg ryškiai ar kasnakt sudegate kaip feniksas, o ryte vėl prisikeliate naujam gyvenimui. Iš tokių kaip jūs gimsta naujos galaktikos. Ateinančiame periode bus daug simbolikos, koduotos informacijos, populiarės Matricos tipo filmai, žaidimai, teorijos ir pan.
Labai svarbu gyvenime neatitrūkti per daug toli nuo žemės. Tai svarbu ne tik einantiems dvasinio tobulėjimo keliu, bet ir kenčiantiems nuo nerimo, nuotaikų kaitos, sunkiai kontroliuojamų emocijų. Todėl šiose būsenose galima imtis taip vadinamo „įžemėjimo“ veiksmų, kurie pakankamai efektyvūs ir gali padėti nurimti. Geriausia rūpintis savimi visapusiškai, kitaip tariant veiksmų kompleksas efektyvesnis nei pavieniai veiksmai:

1) siekiant nuraminti kūną, tinka atsigulti ant žemės ir ramiai pagulėti. Na dabar gal jau tam per šaltą, nes turiu omenyje tikrą natūralią žemę, o ne grindis. Tačiau jei tai neįmanoma, galima bent jau vaikščioti namuose basomis. Darbe galim spaudyti tuos minkštus dalykėlius, skirtus nusiraminimui. Net nežinau kaip jie vadinasi, mano dukra sako, kad tai skvišas 😀 Kartais jų būna įdėta į vaikiškus žurnalus. Paprastai jie būna minkšto tarsi guminio kamuoliuko formos ar pan.
2) savo penkiais pojūčiais – dėvint mylimos spalvos megztuką, naudojant eterinius aliejus, geriant kavą.
3) emocijas raminti galima maudantis po dušu ar vonioje, vėlgi atliekant įžemėjimo praktikas, tarkim vaikštant basomis lauke, deginant žvakes.
4) taip pat nurimti padeda pastabumo praktikos – reikia pažvelgti į kažkokį objektą, o po to pabandyti jį labai detaliai apibūdinti – spalvą, medžiagą, šešėlius, šviesas, formas. Jei reguliariai darysite šį pratimą streso metu, gan greitai išmoksite nukreipti dėmesį ir nusiraminti. O pastabumo ugdymas visada yra labai gerai.
5) kvėpuojant. Kvėpavimo praktikos irgi labai veiksmingos. Reikia tai daryti labai lėtai. Skaičiuokite mintyse – iki keturių įkvėpdami, sulaikykite kvėpavimą iki septynių ir ties aštuoniais iškvėpkite.
6) skaičiuojant. Skaičiavimas irgi efektyvi priemonė. Galite skaičiuoti šaligatvio plyteles eidami, visus žalius objektus pakeliui ir pan. Jei niekur neinate, galite tiesiog ramiai skaičiuoti, pavyzdžiui, iki 7, o tada pasakyti šios dienos datą. Toliau iki 14 ir sekančios dienos datą ir t.t. Tai padeda atitraukti mintis nuo streso ir atgauti savitvardą.

Gerų praktikų 🙂

Eiti prie įrankių juostos