Konsultacijos

Gruodžio 14 d.

Naują savaitę pradedame jaunatimi ir Saulės užtemimu. Na ką gi, diena gali būti emociškai sunkesnė tai laikykitės arčiau mielų katinėlių, jiems blogos energijos kaip saldainiai. Nuramins ir jus. Naminis maistas irgi padės. Gal pats laikas imtis kažko paprasto, bet skanaus. Pavyzdžiui, išsikepti vištą ant butelio. O gal net visus teminius pietus pagaminsite, galų gale juk karantinas ir dauguma esame namuose. Tai kodėl gi nepasigaminus pietų paryžietiškai, itališkai, o gal karibų stiliumi.
Nepamirškite ir artimųjų, kurie saviizoliacijos įkalinti namuose. Pasidalinkite šiltais pietumis. Paskambinkite pasiklausti kaip jie gyvena ir jaučiasi bent jau. Ypač savo tėvais, net jeigu jūsų santykiai blogi ir turite daug vaikystės neigiamų patirčių. Dabar laikas gydyti senas žaizdas.
Beje, pasikabinkite prie lauko durų pintą krepšelį. Grįždami namo „sukraukite“ į visas problemas, nesineškite jų į vidų. O vėjas jas išnešios. Na toks triukas tiks tik gyvenant nuosavame name 🙂
Šiandien bus daugiau patriotinių nuotaikų, noro demonstruoti kaip mylime savo šalį, tai automatiškai tikiuosi, kad politikai tą norą išreikš darbais.
Tinkama diena tvarkyti interneto svetaines, grupes, ypač jei tai susiję su jūsų darbu, o ne pramogomis. Taip pat geras laikas mokytis astrologijos.

Sveikatai nelabai geras laikas, ypač dantims. Gali prireikti odontologų pagalbos. Pandemija irgi niekur atsitraukti kol kas neplanuoja. Na aš negalvoju, kad žmogui reikia užsivirinti duris, jeigu jis sveikas. Tikrai reikia ir į lauką išeiti, ir naujų įspūdžių. Suprantamas ir noras eglutę pamatyti bei parodyti ją vaikams. Tačiau tai galima daryti pravažiuojant pro šalį mašina arba pasigrožint iš tolo ir neinant prie kitų žmonių.
Tai ir traumų laikas, ypač saugokite rankas ir pečius.

Ši diena lengviau (ar net labai lengvai) praeis Avinui, Dvyniams, Liūtui, Svarstyklėms, Šauliui ir Žuvims. Jie gali netgi jausti savotiška atsipalaidavimą, geriau miegoti. Tuo tarpu emociškai sudėtingiau bus Jaučiui, Vėžiui, Mergelės, Skorpionams, Ožiaragiui ir Vandeniui. Juos erzins šviesa ir garsas, gali varginti nemiga. Bet apskritai visi šiuo metu gali pajusti savotiškus dvasinio nušvitimo blyksnius ar dvasinės išminties proveržius. Vėžio ir Liūto bus labai aktyvi vaizduotė ir stipri intuicija. Dvyniai ir Mergelė tai pajus kaip kūrybiškumo bangą, sugebės geriau išsireikšti. Jaučiui ir Svarstyklėms tai ateis kaip meilė, vienybės jausmas, vidinis balansas, toks tarsi sveikimo procesas. Avinas ir Skorpionas pajus vidinę jėgą, stiprybę, bus aktyvesni, atras naujus tikslus. Žuvyse ir Šaulyje gims nauji norai, vienas jų gali būti pratęsti giminę. Gal sunkiau bus Vandeniui ir Ožiaragiui, kurie norės tiesiog išgyventi, tačiau bus gan konstruktyvūs, organizuoti, jiems tai irgi savotiškai sveikimo procesas.
Beje, ar žinojote, kad kiekvienas zodiako ženklas turi savo atitikmenį gamtoje? Pavyzdžiui, Avinas yra ugnikalnis, Jautis – pieva, Dvyniai – viesulas, Vėžys – upė, Liūtas – miško gaisras, Mergelė – daržas/sodas, Svarstyklės – rudeninis vėjas, nešiojantis lapus, Skorpionas – vandenynas, Šaulys – visaapimanti ugnis, kuri jau šluoja ne tik mišką, bet ir pievas, ir dar toliau, Ožiaragis – kalnas, Vandenis – perkūnija, o Žuvys – debesys ir dangus.

Na ir aš norėčiau tik pasikartoti, kad būkime geresni vieni kitiems. Artėja nelinksmos šventės, bet jos bus geresnės, jei linkėsite kitiems taikos, pasiūlysite aplinkiniams savo meilę ir draugystę, mokysitės kituose įžvelgti grožį, įsiklausyti į kitų poreikius, pajusti kitų jausmus. Pasistenkite šiuo metu savyje ieškoti išminties ir džiaugsmo. Nepamirškite, kad žmogaus stiprybė yra vienybėje su kitais žmonėmis. Jei niekaip nerandate tam savyje motyvacijos, pabandykite pasidomėti In Lak’ech judėjimu, kuris propaguoja bendravimą, gerą valią, mandagumą, žmonių santykių vienybę ir harmoniją kasdieniniuose veiksmuose bei tarpusavio bendravime. Tai pagarba bet kokiai kitai gyvybės formai ir gebėjimas joje įžvelgti dvasingumo apraiškas. Tai sugebėjimas kitame matyti save. Siekis laimingesnio, mažiau ciniško bendravimo, atviresnių širdžių. Atminkite, žmogus turi mokytis dabar ne dvasingumo, o žmogiškumo bei vienybės su kitais savo rūšies atstovais.

Na o pereinant prie gerovės sau temos, šiandien šiek tiek apie vitaminus ir kaip mes jų galime gauti su maistu. Tai labai aktualu karantino metu, kadangi protingiausia yra susipirkti produktus ilgesniam laikui ir labai svarbu apsirūpinti visa reikiama vitaminų puokšte 🙂 Taigi:
1) Geras regėjimui ir gražiai odai mums reikia vitamino A, susirūpinkite dėl jo trūkumo, jei nuolat sausėja akys, tai pat jis atsakingas už jutimus. O jo galime gauti iš saldžiųjų bulvių, morkų, lapinių daržovių, saldžių raudonųjų paprikų.
2) B1 – atsakingas už mūsų energiją, kadangi jis būtinas angliavandenių apykaitos cikle, taip pat jis reikalingas nervų sistemai. Jo galime gauti iš juodųjų pupelių, saulėgrąžų, lęšių, tuno.
3) B2 – atsakingas už augimą, dalyvauja riebalų, angliavandenių, baltymų apykaitoje. Jo galima gauti iš liesos miesos, pieno, žalių daržovių, neskaldytų grūdų.
4) B3 – atsakingas už sveiką nervų sistemą ir gerą virškinimą. Jo galima gauti valgant tuną, kalakuto bei vištos krūtinėlę.
5) B12 – širdis ir ląstelės. Jo dėka mažėja širdies ligų rizika, jis saugo nervų ląsteles ir skatina ląstelių augimą. Jo yra mėsoje, paukštienoje, sūryje, kiaušiniuose, neskaldytuose grūduose, sojos piene.
6) C – imuninė sistema. Jis ją stiprina, kovoja su raukšlėmis, saugo nuo odos ligų. Jo rasime citrusiniuose vaisiuose, špinatuose, paprikoje, brokoliuose, braškėse, mango, kivi, kale kopūstuose.
7) D – jis padeda įsisavinti kalcį, automatiškai tai gerai kaulams. Jis saugo nuo kaulų ligų. Ir mes jo rasime piene, kiaušiniuose, lašišoje, taip pat mes jo gauname būdami Saulėje.
8) E – imuninė sistema, kraujotaka ir audiniai. Kas taip svarbu šios pandemijos metu. Nes vitaminas E ne tik stiprina imunitetą, bet ir gerina kraujotaką, skatina audinių atsinaujinimą. Jo rasime špinatuose, migdoluose, alyvose, saulėgrąžose, augaliniame aliejuje, svieste, neskaldytuose grūduose.
9) Biotinas atsakingas už sveikus plaukus, nagus, odą. Jis paverčia suvalgytą maistą energija. Jis dalyvauja baltymų, angliavandenių ir riebalų apykaitoje. Jo rasime neskaldytuose grūduose, kiaušinio trynyje, sojos pupelėse, riebioje žuvyje.

10) Folinė rūgštis atsakinga už širdį ir smegenis. Tai ji ne tik reikalinga smegenui veiklai užtikrinti ir saugo nuo širdies ligų, ji dar saugo ir nuo tam tiktų vėžio rūšių. Na bent jau mažina tikimybę. Folinės rūgšties galime rasti šparaguose, brokoliuose, okroje, špinatuose, avinžirniuose, pomidorų sultyse.
Dar norėčiau paminėti, kad mums labai svarbūs yra mineralai:
1) Kalcis – jis atsakingas už kaulus ir dantis, raumenis, nervus, taip pat reguliuoja kraujospūdį. Ir jo galima rasti jogurte, sūryje, piene, tofu, lašišoje, žaliose daržovėse.
2) Kalis – jis saugo mūsų širdį, padeda nervų sistemai, jo reikia kaulams. Kalio šaltinis yra pienas, mėsa, vaisiai, daržovės, grūdai, ankštiniai.

Valgykite sveikai ir nesirkite!!!

Eiti prie įrankių juostos